Somadril.no

Vi jobber for Retten til Somadril i Norge

Logg inn |  Registrer deg
Registrer degLogg innSøk Hjelp

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

16 Jun 2008, 10:29

info til leger om somadril norge
Avlogget

jeg tror at somadril norge burde legge informasjon hos alle leger i norge det er svært mange som er uviten og trangsynte på dette området og da blir det til at pasientene blir skadelidende dette er trist jeg tror også at mere info gjennom media er bra for å skape en kansje høylytt diskusjon for det er ikke riktig at en skal bli klassefisert som missbruker forde noen har en mening om at dette preparatet overhode ikke har noe virkning det er mange pasienter deriblant meg som er allergisk for nsaid og tradisjonell medesin jeg håper at mange vil engasjere seg for det er tross alt en stor pasient gruppe som blir forbigått forde noen har missbrukt preparatet

Topp Topp

16 Jun 2008, 11:48

Re: info til leger om somadril norge
Avlogget
Site Admin

tigeren skrev:
jeg tror at somadril norge burde legge informasjon hos alle leger i norge det er svært mange som er uviten og trangsynte på dette området og da blir det til at pasientene blir skadelidende dette er trist jeg tror også at mere info gjennom media er bra for å skape en kansje høylytt diskusjon for det er ikke riktig at en skal bli klassefisert som missbruker forde noen har en mening om at dette preparatet overhode ikke har noe virkning det er mange pasienter deriblant meg som er allergisk for nsaid og tradisjonell medesin jeg håper at mange vil engasjere seg for det er tross alt en stor pasient gruppe som blir forbigått forde noen har missbrukt preparatet

Det er et stort logistisk problem ved å kontakte alle leger/legekontor. Det nærmeste vi kommer er de publiseringene vi har hatt og får i Legeforeningens Tidsskriftet.

Vi er åpen for forslag på andre måter å få ut budskapet vårt.

Topp Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: