Somadril.no

Vi jobber for Retten til Somadril i Norge

Logg inn |  Registrer deg
Registrer degLogg innSøk Hjelp

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

22 Apr 2010, 12:58

Hva skjer?
Avlogget

Jeg meldte meg inn her for over ett år siden. Mye for å få tips og råd. Og også for å holde meg oppdatert i saken. Men det ser ikke ut til at gruppa kommer noe lenger. Det blir hvertfall ikke oppdatert noe på denne siden regelmessig. Jobber dere i det hele tatt med saken? Siste nyheten kom ut i 2009, vi er nå i slutten av april 2010. Dette synes jeg rett og slett er alt for dårlig.
Når man søker rundt på nett, kommer de samme gamle sakene opp. Er det ikke på tide at det skjer noe forandring? Eller hvertfall at vi som er medlemmer ser at det skjer noe?
Hvis admin ikke klarer å ta tak i saken, og holde oss andre innformert, er det bedre å legge ned hele greia. Nå har jeg kjempet mot min lege i et par år, men nå gir jeg snart opp. Trodde vi skulle stå sammen her, men her skjer det ikke en ting!!!

Topp Topp

23 Apr 2010, 18:32

Re: Hva skjer?
Avlogget
Site Admin

Beklager at ikke har kommet mer info den siste tiden, men admin (jeg) har vært dårlig i 5 mnd nå. Det vil komme mer info fra oss når jeg føler meg litt bedre. Ellers er jeg stort alltid tilgjengelig på tlf. etter 12.00 for de som trenger det.

Her er litt info fra Legemiddelverket. http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____82338.aspx

Topp Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: